oh my Capital A :)

12:08:00 AM



malam semalam , agak agak pkol 11 lebih mcm tuh . diaa IM aku . tnye Achik ade ckap pape tak . haha . aku dah snyum sorunk dah . ckap tade tade . mase tuh IM nan Achik gak . boley pulak kantoi . sebab pc Achik sebelah pc diaa . LOL .
dalam beberapa minit kemudian . diaa post kat wall aku .

Ye !! memank akoe suke koe !! pehal ??!!

aku dah , omg omg omg . sengih sorunk sorunk . and aku ckap balik aku pun suka diaa . diaa cakap love <3 lagi aku tersengih sorunk sorunk . dan mula lhaa Achik nan Lynda tag post bagai . haha . lagi buad aku tergelak and tersngih sngih
last last , kau comment dalam salah satu status Achik , kau ckap 

SUDIKAH KAU MENERIMA DIRIKU YG TAKSEBERAPE NYY ??

bapakk ahh , merah weyy muka aku <3 haha . aku nak reply aku teringat Yunaa . yeahh . minta restu dea dulu . bila aku lambat reply lamaran kau . kau kate aku tak nak accept kau . alahaii , cepat cepat aku reply . 
I DO <33 hihi . malu pulak aku :))

jam pun dah pkol 11.51 p.m. time tuh . and , bermulanya kisah cinta aku pada 30 June 2011 <3
sayangg , buu janji buu akan sayang biy mcm mane biyy sayang buu :) buu harap biy tak mcm laki lain yang buu kenal yea sayangg ? buu takkan jadi mcm ex biy sebelum nie . buu akan jadi yang terbaik untuk biy <3
iloveyouu more Sakti <3



You Might Also Like

0 comments