Yunaa's Open House :D

5:50:00 PM


ni semalam punyer acct . ak update harini sebab smlm balik pkol 12 a.m. so rase penat sngattt .
mase mula mula dpat text dari kak long kita si yunaa nie . aku terus cancel nak hang esok harinya . wakakaka . then mula aku cari baju dlam almari . grr . tade yg lawa pulak . memey kene turun KL juga esoknyaa cari baju . tape , pegy kejap jeaa . nnt pukol 3 balik laa :)

Tiba di Times Square . bermulaa laa operasi aku mencari bajuu . list aku nak beli spek dan bajuu . tngah cari cari spek nmpak bag lawaa . hah , beli je laa . rm25 jea pun . then beli spek , rm15 .
cari bajuu pulakk .
cari hampir satu TS tak jmpe baju yang berkenan . lerrr . then pegy Sungai Wang pulaa . tak jumpaa gakk . jam dah pukul 2.40 mcm tuh . balik jelaaa . singgah starbuck beli air . haus -.-
smpai serdang around pukul 4.20 mcm tuh . tnggu bas pulakk . (--skip--)

smpai rumah around pukol 5 . okay , berehat kejap . then tngok balik almari nak pkai baju ape . nmpk kemeje putih . pakaiiiii jelaa . asalkan sopan :)
6.27 mcm tuh parents yunaa smpai . amek aku bwak g rumah diorng . smpai rumah diorng tuh aku tak tahu pukul brape tak tngok jam . wakakaka . smpai smpai memey yuna tarik ak naik atas aaa . dia tngh otp dngn aby dia . hoho .
around pukul 7.15 like that , mak yunaa pnggil tolong dia . memey aku smngat :)) 

pukul 8 mcm tuh , kawan yunaa 2 orng dah smpai . haha . then ak still menolong di dapur . dah siap tolong tuh , mak yuna soh ak g mkan . tuh yang den suko dongar tuh . haha . aku g depan makan buah je dulu . then shathis smpai . lepas shathis , baru boii dan buda buda moto dia smpaii . haha . smue nak salam bapak yunaa smua takot . beratur diorng nak salam . wakakakakaka .


5 minit kemudian , muncul afiq dngn fixie dia . wahh , cepat betol smpaii . ak dah brdebar dahh . mne sayang aku nie . haha . lepas afiq , fabian pulakk muncul . and finaly . muncul sayang aku dngn muka penat diaaa tuh . haha . mne tak nyaa . ride fixie dari puchong derr smpai serdang . orng last muncul ketua merekaaa . abang saya jugaa . hee . chip moree . dngn smngat bndera malaysia dia tuh . walaweyy . haha .

kemudiannyaa merekaa masuk , salam and makan . haha . time aku masuk nak tambah mee . yunaa pnggil ,
"emi , ni budak yang pnggil kau hantu kak limah tuh . haha" memeyy aku terus pndang belakangg . pundekk betol . haha , and there's Chamie Chumie . aku gelak jeaa . dia snyum and kate hye kak limah . pundaaa o0o . wakakaka . then aku keluar balik hntar mee . kebulur bebonorr budak budak fixie nie . brtambah tmbah mee sup tuh . hahaha .
tetiba sayang aku kate ,
him : mana arep buu ?
me : erkk . aziq kate dia dekat padang -.-
him : panggil laa diaa , call dia . text dia .
me : ape biy nie . buu tnak tngok muka dia laaa -.-
ape laa smngat sngt sayangg aku nak jmpe si anjeng nie . lerrr . naseb abang aku si Fab nie ceramah . wakakaka . tapi boy kembali membangkitkan smngat sayang aku . nak backup smua la . alahaiii . sayang nie tempat orng derrrr . tlong memahami yeaa . dan akhirnya tak jmpe gakk . muahahaha .
tngah sedap sedap makan mihun sup buatan ibu yunaa nie , shathis muncul bersama kak long kita si shana fizza . wakakaa . masuk jea segan segan . tampoo kang . haha . aku juga yng baik amek kan air untuk dia . hah , tmpat shana makan nie special sikit . dia makan kat dalam , dkat meja makan . hahaaa . aku tnggalkan sayang aku kat luar sane . nak teman si shana nie makan pnyer pasal . segan konon . hahaha . sadisss ,

dan selepas boy dan kengkawan nya balik , budak budak fixie nie pulak mnggantikan tempat kat dlam rumah . haha . sayang ak dah tertido dah . alolololo , kcian dia . dah buat lawak smue , acap dtng pulangkan gitar balik . mmg tersnyum Fab smpai ke telinga . haha . bermain laa dia dngn gitar tuh . tak lama kmudian , chip mula bersuara ajak balik . sayang aku dah tarik muka . tetiba shana bersuara suroh relex dulu . wakakaka . Fab dngn sayang aku dah sorak happy sbb chip kate okay . ape laa diorng nie . haha . 


around 11 mcm tuh memey chip nak balik dahh . takot roadblock . memey iringi diorng balik aa . hntar smpai luar ruma . aku baru nak try main fixie . malang nyaa tak sempat and seat dia sngt tinggi . aku tak smpai :(
si sayang ak ni memey mngadaa . berat hati nak balik . wakakaka . ak pun berat hati nk lepaskan dia . adoyy .nak tanak lepaskan jelaa . dan pulai laa mereke . haha . aku rase open house ruma yuna nie . aku dngn shana jea tetamu pompuan . gempakk gilaaa .

11.50 mcm tuh abang dtng amek aku balik . smpai rumah around 12 mcm tuh . wahhh . bestt giloooo .
well kakaku sayang , thanks jemput aku datang :D


You Might Also Like

2 comments

  1. wey ,mane al kisah aku dtg pulak ? tbe-2 aku muncul tanpe tahu bile aku dtg . ouh ,boy kwn-2 n ah leng kwn-2 dtg kau bg tahu bile ,smpai dkt aku mcm hantu ,tiba-2 muncul aku bckup tak kasi dorg dtg -..-

    ReplyDelete
  2. yelahhh sayang . aku edit balik yaaaaaaa ? heee

    ReplyDelete