-.-

2:00:00 AM



kayy , aku just kecewe bila dia buat mcam tuh . ape yng dia buat tuh , korunk tak payah nak tahu laa . mula mula aku marah dia . dia macam backup diri dia . adeh , mana tak angin nya aku ? sekali aku sembur baru nak mengaku salah . kali ni memang aku angin gila . bukan mintak dipujuk or what . i'm just disappointed .
petang tadi , gadoh gadoh dalam text . pastu dia call . memang aku tak angkat aa . dua sebab :')
tngah perhimpunan and tanak angkt . then dia macam nak berdamai . aku still dngan bahasa aku . well , perempuan . biasa laa , ego tinggi . 
Eisya Rissha kate , nanti bila laki aku nak tnggalkan aku baru tao nak meraung raung menyesal smue . adeh , aku dah takot dah . mulut nenek nie memang masin betol lerr . hmm , aku rasa mcm aku nie kejam pulak kan ?
bila dia text , aku layan tak layan jea . dngn bahasa kasar aku . bila dia tak reply , aku pulak yng dok usha phone kot kot dia reply kea . mengharap betul dia reply ~

malam tadi dia text , nak jumpa . fuyoooo . time time macam nie baru laa nak tnjuk pengorbanan dia tuh datang tempat aku . padahal hati dah terharu <3 hmm , tapi ego aku tinggi gilaa bhai . aku ckap dkat dia tak payah datang . tapi hati mengharap dia datang . hihi :')

aku tak tahu smpai bila aku nak seksa dia mcm nie . honestly , aku lagi double terseksa layan dia macam nie :(

You Might Also Like

0 comments