I miss youu BODOH :')

2:07:00 AM



semalam baruu jea jumpaa . aku cakap semalam sbb sekarang dah pukul 1 pagi . hihi , now i miss him . gedik kan aku ? kahkahkahkah ,
tadi aku otp dengan dia . memang bagus aa . dia main dota , aku tngok cerita Radit dan Jani . haha . memang tak tepat betul masa aku buat supersaver . dua dua tak fokus time otw ,
smpai aku tngok cerita Radit dan Jani part11 and Radit dan Jani part12 dah start mngalir airmata aku .
shit aku rindu laki aku . hee :')
elok elok tngah otp dngn dia , tngah manja manja pnggil "biyy...biyy...biyy.." boley pulak tetiba nangis . so terpkse stop pnggil dia . haha :') and terpakse tipu cakap selsema . hikhokk :')
sumpah laaa aku rindu diaaaaaa . rase nak buat balik jea supersaver . tapi krdt tnggl RM2.80 . mana cukup 20sen :'( gilaaaa laa lemah aku nie . nie yang aku malas nak nangis nangis nie . mesti hidung sumbat --'
rase membazir pulak call dia time main dota . tak bnyk dpat manja manja .
AKU SAYANG KAMU BODOH :')







kalau nak tengok cerita Radit dan Jani tuh , click jea tulisan MERAH tuh . nanti keluar sendiri ,

You Might Also Like

0 comments