HIM

4:38:00 PM



kayyy . semalam aku call dia . evenpun tngah selsema , suara aku tada laa serak mana kan ? hihi . then borak borak borak , dia pulak mcm nak tanak jea cakap . kalo aku diam , dia pun diam . hmm . aku naik angin sngt aku suro dia pegy lepakk . bayangkan dia terus end call . erghh , nak mnangis juga aku time tuh . pentingkan lepak daripde aku . dah laa aku buat SS ,
biar laa dia lepak puas puas , aku tanak kaco . tapi  dia pulak asyik buat call me back kat aku . elakkan aku off jea phone tuh . tapi call jea laa balik .
bilaa call dia balik , aku tnya dia . knape dia selalu tade bila aku perlukan dia . dia ckap dia  susah nak topup . attaaa , mngalir airmata aku :'\ bilaa suara aku dah naik serak , dia tak cam mcm mne keadaan aku . lerrrr ,

dahh lamaaaaaa borak tuh baru dah okay sikit dah aku . hikkhokkk . laki aku memang mengada ngada <3
smpai dah abis SS still tanak end call . attaaaaa , iloveyouu laa bodoh :D 



You Might Also Like

0 comments