Gathering :D

1:17:00 AM



hee , Hi and assalamualaikum . entri harini is pasal gathering :)
Mula-mula , aku plan dengan Ani Mastura pukul 1 keluar rumah . sekali aku abis mandi pukul 1 . haha , so aku gerak laa dngan Popo . minta dia amek . haha .
Sampai pukul 2 , terus pegi Foodcourt . jumpa Ani and Wawa Waheeda dekat depan foodcourt then masuk same . jumpaa laa bebudak One Happy Family . memey ramai laa . hoho . lepas makan dngan Ani , Wawa , Farra Natasya and Yuliy Minimarrow berpecah kejap . Jumpa Mohd Arif kat luar and Eisya Rissha dalam tandas . haha . menjerit Ani pegi peluk Eisya .



Lepas berpisah dngn Eisya , kitorng ronda satu Mines . OHF ajak karaoke , tapi aku malas laa nak nyanyi . so kitorng lalu jela depan Karaoke tuh . Nampak Amirul Asyraf kat luar karaoke . dia suroh kitorng masuk tapi malas and segan sebab ramai . Then dia pegi panggil Admin suroh kitorng masuk .Shaz Shamilo pun pujuk pujuk pujuk . last last kitorng masuk . perghh , memang ramai gila laa kan . dah mcam pub aku tengok dngan lampu lip lap dia . haha . aku , Ani and Wawa pun menyelit duduk sebelah Farra . haha . gempak gilaaa kan dalam bilik karaoke tuh . jiwang jea smua . menyanyi pun melalak . aku yang tengah bad mood terus ceria <3 wahhh , haha


then ayah call kata nak hantar cake . aku pun terpaksa keluar pegi amek cake tuh . bila dah smpai balik tengok budak OHF dah keluar . tngah nak snap gmbar . yeayy naseb aku sempat . muahahaha (Y)
lepas jea snap , reramai pegi foodcourt sbb nak celebrate birthday Fiyzi Loike . tapi bila sampai , foodcourt penuh . okay then pegi tempat shisha pulak . orang tuh pulak kerek . punohhh --'




Pikir pikir pikir , kitorng pegi mamak jelaaa . aku pun tak tahu ape nama mamak tuh , haha .
haha , then kitorng hanya mampu tnggu Fiyzi sampai jea . tak silap 5 meja kot smua skali kitong pakai . haha .
Bila Fiyzi dah smpai , Farez Yaw nyorokkan cake bwah meja then buat muka tak bersalah . haha . Fiyzi duduk jea baru keluarkan cake haha . tapi tade lilin . hampeh . haha , bila nak potong jea cake . ramai ramai nyanyi lagu Happy Birthday To You . haha , semua orng pndang sbb kitorngkan ramai ? so bila menyanyi memang dah mcm stadium laaa dngn sorak lagi . haha .
Man Kedebaboom yang plan nak tepek muka Fiyzi dngn cake , tapi last-last dia yang kene teruk . kahkahkah :D

Lepas makan semua pegi dalam Mines balik . Ani , Wawa , Yuliy and Farra dah balik . takde kawan aku :( sadisss ,
so aku ikut jela mana Fiyzi , Popo and bebudak OHF nie pegi . lerr , kate nak lepak dalam Mines . padahal lepak luar jeaa . diorng memang jadi gilaaa . haha , dngn Man Kedebaboom and Opah Saja menari laa . jadi gay laa . haha , memang lawak . then tetiba ade gaduh . perghh . macam hindustan laa diorng gaduh dekat hujan . atetete , after that aku ingt dah abis . rupanya sambung balik --'
smpai guard datang . then bersurai . nak balik tuh , sambung balik gaduh . alahai --'
pak guard pun datang lagi bawak penyodok nak halau . HAHAHA . melawak jea .

Pukul 9 aku smpai rumah . k , gathering tadi memang gempak ! ini double triple best dari yang First time punyer OHF gathering . heee .

You Might Also Like

0 comments