I Miss Him :'(

3:10:00 PM



nampak tak gambar tuh ? tuh laa last aku jumpa dia . 18/2 . rindu gila laa dekat tinggi aku nie . aku tak tahu bilaa lah dia nak balik . almost 2 minggu tak contact . aku ada juga send text kat dia kata aku rindu . 3 days later , tak deliverd . kecewe gilaa . sihat tak dia ? dia tengah buat ape kat sana ? hmm , tuh laa dulu time dia ada . nak text dia malas laa , penat laa , cari gaduh laa . sekarang bila dah jauh , baru tahu nak menangis rindu semua . macam mane dia kat sane ek ? dia rindu aku tak agak agak ? shit laa , otak aku asyik pikir bukan-bukan .
Harituh , aku menangis dkat batal bayangkan dia dah ade pengganti aku . genap 9 bulan nnt ntah dpat ke tidak aku wish dekat dia . dapat ke tidak aku smbut dngn dia :'(

Oh g aa tdo sane .sok na skul. pape yg brlaku biy ttap sygkan bu. okay ?
Bu jge dry leklok .tamo noty2x taw ?

Last dia text dngan aku . malam tuh , memang aku nak teman dia dalam bas . text dngn dia . but esok tuh aku ade paper and aku pun dah mengantuk . dapat text dngn dia pun kejap jea :'( aku suro dia call aku bila dah smpai , but dia cuma text jea . rindu suara dia la :'(
gentle laa kalau dia call aku skang , menangis dlam phone aku .
siapa yang tak rindu boyfriend dia kan ? :')
aku harap dia okay laa kat sana . sentiasa selamat :) amin <3

You Might Also Like

0 comments