Memories.

4:22:00 PM

Now aku kat kampung,Perak. Aku nak abis kan cuti seminggu dekat sini. Yelah, KL apa ade? dulu boleh lah. tahun lepas and dua tahun lepas aku abiskan cuti kt KL sebab Ahleng selalu melawat :) Kalau aku balik kampung pun mesti nak balik cepat. Balik dari kampung, malam tuh gak Ahleng datang melawat. heee sekarang takde dah. Dia dah move on. Biar aku stay kampung ni. Tenangkan fikiran. Kat kampung ni pulak aku kuat makan. Dulu Ahleng tak kisah kalau aku kuat makan. Gemuk mana pun aku dia tetap sayang and makin sayang aku. Sekarang mana ade dahh. 
Actually bukan senang aku nak lepaskan dia. Dia lah lelaki yang paling lama nak setia hidup dengan aku walaupun mulut aku ni selalu sangat puaka dgn dia. hm, aku ni ego kan? takkan dia tak kenal dah? If betul dia sayang aku and kenal perangai aku, dia faham and kene bagi aku masa. Tapi dia tak text or contact aku pun. Thats mean, dia betul dah boleh move on without aku. Takpe aku redah. Kalau betul dia bukan jodoh aku, kuatkan lah hati aku ni untuk terima kenyataan sebab aku tahu, Allah dah simpan yang terbaik untuk aku.

You Might Also Like

0 comments