Different between boy and man

10:52:00 AM

The different between a boy and a man,


Jaga lah your girl's feeling. Perempuan ni ada 9 nafsu, ada mcm mcm mood. Memang normal lah perempuan kuat sentap, kuat marah, kuat merajuk. Cmon lah bro, kau yg nak dia kan? Make an effort lah. Kau nak dia kau terima lah dia seadanya, terima flaws dia, buruk perangai dia sebab kau yg memang nak dia. Time mula mula dulu takpe pulak nak tahan. Sekarang tak boleh dah?

 

Perempuan sentap kau pun ikut sentap sekali. Perempuan naik angin kau pun naik angin sekali. sampai bila nak settle? Kau kalau bosan, kau taknak dah, kau tinggalkan je dia. Jangan seksa dia dgn perangai kau yg tak berapa nak gentleman tuh. Kau perempuan ke dia perempuan?
Bro, perempuan ni satu je solution dia.  Dia marah dia sentap dia merajuk, kau pujuk je. Memang cair lama lama dia punya kepala batu tuh. Perempuan bro, Allah memang dah jadi kan perempuan hati lembut. Kau pujuk mmg cair lah. Perempuan mana yg tak suka pujuk, perempuan mana yg tak suka surprise semua tuh? tkde bro.
Aku penat bagi hint dekat boyfriend aku. Pujuk jela. Bukan sentap sama, lagi pulak menghilangkan diri. Mcm susah sangat je. Kau nak aku kan? Lain lah kalau taknak, mmg aku pun mmg takde nak stay lagi dah. Ni mmg jadi balik kes mcm last year. Buat aku mcm tunggul, hilang je memanjang. I'm not questioning you. Cuma, kau busy mana pun, there's always a time for the one you love. Tapi tak, kau fikir kau je. Aku ni sibuk sibuk kerja, sibuk study midsem study final, still aku cari masa untuk kau, still aku make time nak text dgn kau. Kau buat aku mcm org bodoh. Kau fikir perempuan, suka ke asyik kena marah selalu, kau marah awek kau mcm ckp dgn member. Kau pikir dia suka? seronok? Tak. Langsung tak. 
Ni je aku pesan kat bro-bro yg baran Kat luar tuh. Kau fikir kau nak buat hal, Nak buat perangai kau fikir kitorg perempuan ni takleh buat juga? Silap bro, kau jumpa perempuan baru, kau fikir kitorg perempuan takleh jumpa lelaki Baru? Silap silap lagi elok lagi better dari kau. Fikir lah perempuan Baru kau tuh nak apa dari kau? Boleh dia jaga hati kau mcm mana awek lama kau jaga hati kau? Boleh dia tahan baran kau? Boleh? Orang ckp, benda baik depan mata Kau tak nampak, gatal tamak nak yg baru juga. 
Sembang banyak banyak, penat tangan aku nak type. Korang fikir lah guna otak tuh.

You Might Also Like

0 comments